Svisch, nu är min lediga dag över!

Pjuh, vilken händelserik dag det har varit!
Min lediga dag har svischat förbi men jag har å andra sidan fått mycket gjort.

Nu på kvällskvisten har vi varit på unghundskurs, uppföljaren av valpkursen.
Elsa blir som vanligt jätte glad när hon träffar andra hundar (och människor med för den delen) vilket kan vara lite jobbigt för husse och matte, hon drar i kopplet och mer eller mindre flyger fram. Nu börjar hon bli så stark dessutom, jag orkar med nöd och näppe stå på benen och lyckas hålla emot. Men med lite tålamod och "ryggsäcks metoden" så lugnar hon snart ner sig. Om det är tålamodsbeprövande att ha valp? Ooo ja!

Imorgon är det arbete som gäller igen, 6 - 15.
Med andra ord så lär jag försöka somna i skaplig tid, wish me good luck!
Förhoppnigsvis så löser det sig med sovrutinerna ganska snart...

Nu ska jag lägga en ansiktsmask och kolla in Nellys hemliga rea innan det är dax att inta ryggläge i sängen. Ha en fortsatt trevlig kväll! Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0