Han var inte så dum ändå, den där Eddie Meduza!

" Det är många som har svårt att se en mening med sitt korta liv.
Ja dom till och med blir jäktade i jakten på ett tidsfördriv.
Varje ögonblick ska fyllas ut, ända till vår korta tid är slut.
Man ska slita hela tiden för då slipper man att tänka efter.

Detta tycker jag personligen är rena rama idiotin.
När man jäktar så man missar det väsentliga i symfonin.
Att nån gång få tänka på sig själv, låta livet flyta som en älv,
bara sitta ner och känna att man lever här och nu i världen.

Så min hobby är ju de att jag inte har nån hobby.
Jag kan nämna som exempel att jag inte samlar frimärken.
Och min boxning den går väldigt trögt, curling har jag inte ens försökt.
För min hobby den har blivit den att jag har ingen hobby."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0