"Jag ska bara, jag ska bara"

Efter tre dagars uppehåll är jag nu tillbaka i bloggen igen.
Vem har tid och lust till att sitta vid datorn när det är sånt underbart väder?!

Hela dagen igår och idag har jag varit ute på gården och städat.
Jag trivs som fisken i vattnet när jag får hålla på med trädgårdsarbete!
Timmarna rusar förbi och jag poar runt, lycklig och nynnar på sommarlåtar.

Det skulle sitta fint med grillat men tyvärr har vi ingen grill.
En sån måste införskaffas, fort som attan! Likaså en trädgårdsgrupp.

Nej mina vänner, nu ska jag ut på gården igen och göra ett sista ryck innan det är kväller.
Jag har så svårt att slita mig, det är knappt att jag kommer ihåg att äta.
"Jag ska bara, jag ska bara. Bara en liten stund till.
Lika bra att göra det här när jag ändå håller på".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0