Acne Pistol kopiorna har flyttat in hos mig!

Idag är en sån dag då jag inte alls vill gå utanför dörren.
Men dessvärre är det jobbdag idag (och resten av veckan) så det är bara att
bita ihop!

Har provat flera uppsättningar kläder men ingenting känns bekvämt eller snyggt, försöker fixa håret men alla varianter ser ut som ett svinto. Känner mig svullen i hela kroppen och får känslan av att bli kvävd av kroppsfett? 

Inatt drömde jag att min gravida kollega ringde mig, helt hysterisk,
och talade om att sjukvården har ändrat vecka för det stora ultraljudet.
Det skulle inte längre ske i vecka 18 utan i vecka 21. Vi båda grät och var otröstliga, vi som längtat så länge och snart skulle få gå på ultraljudet skulle få vänta ytterliga tre extra veckor! Jag vaknade svettig och kudden var blöt av tårar.

Ja idag är det minsann ingen vidare dag... många känslor och tankar.


Jag kan ju i alla fall trösta mig med att jag har höstens snyggaste boots,
Acne Pistol kopian från Nilson. Oooh, just love it! Funderar på att inviga dem idag faktiskt så kanske min dag känns lite bättre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0