Blixtar och dunder!

Oj oj oj vilket oväder det var i natt!
Regnet öste ner och det åskade. Hade svårt att sova i natt, varför vet jag inte, men det var rogivande att lyssna på regnet som smattrade och åskan som mullrade, se blixtarna som lyste upp hela himlen och även vårat sovrum.

Till slut somnade jag och när jag vaknade imorse så kändes det som att jag sovit i en timme, är inte alls utvilad.

Vaknade som vanligt jätte snorig och hängig för att om någon timme bli helt "frisk" igen. Är det någonting som hör till graviditeten tro?
Har hört talas om gravid nästäppa.
Viktor hade ont i halsen igår och kände sig öm i hela kroppen. Om vi prompt ska bli sjuka så kan vi ju hoppas att det blir nu och inte när vi åker till Kreta.

Idag är jag ledig och vi ska iväg på dop i Vallentuna. Lilla Maximilian ska döpas.
Jag har inte en aning om va jag ska ha för kläder på mig! Va brukar man ha för klädsel på ett dop? Jag har ju dessutom en begränsad garderob vilket inte gör klädvalet enklare, det mesta börjar kännas för tight och det hatar jag!
Efter semestern ska jag åka till Stockholm en dag och shoppa lite nytt som jag
kan växa i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0