En shoppoholics dröm - att få ännu en krabat att handla till.

Jag har alltid tyckt om att shoppa, spelar ingen större roll om det bara är något litet till mig själv, Viktor, djuren eller hemmet, bara jag får shoppa så är jag nöjd! Gissa om det kliar i fingrarna nu när jag snart har en till liten krabat att handla till?! Jag har upptäckt att det inte är så lätt att handla så länge man inte vet vilket kön pyret har, det finns inte så mycket neutralt.
Skulle i och för sig inte börja handla före hösten intalade jag mig själv men jag kunde inte hålla mig! Hittade så söta och neutrala plagg på H&M´s hemsida och dessutom till en billig peng.



Skor i storlek 16/17. "Mini uggs".


Tre pack body, så söta!


Byxor, body och en tröja.



När jag håller i dessa små strumpor så pirrar det i magen och jag tok ler.
Kan inte riktigt förstå att vi ska få en bebis...

Lagomt tills jag är höggravid blir det ju mellandags rea.
Då vet vi ju könet och då jäklar ska jag handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0