Foglossning...

När jag skrev att jag har semester så var det bara en lögn!
Jag ska jobba idag och imorgon. Jag är inte så bra på att vara ledig och ta det lugnt. Men jag har bestämt att nu blir det inga fler arbetspass, efter dom här två dagarna ska jag vara ledig!

Har sovit jätte dåligt i natt - tack vare foglossningen som nu börjar bli riktigt vidrig. Nu ska jag göra frukost och sen rivstarta den här dagen med att hänga tvätt och dammsuga. Ha en bra dag mina vänner!


Uppdatering 20.15

Okej... jag har ljugit, igen!
Skrev ju tidigare att jag ska vara ledig efter morgondagens arbetspass.
"Råkade" ta ett pass på fredag också... oops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0