Give him to me!

Jag har nämnt honom i min blogg förut men han är värd att nämnas igen - Ernst,
vilken karl! Han har så bra idéer och bra smak, många gånger så känner jag igen mig i hans sätt att tänka kring inredning och design. 
Jag får så mycket inspiration från honom.

Tänk om man kunde få hans hjälp i en vecka eller två.
Ååå va jag skulle trivas här hemma då!



Ernst, du är alltid välkommen hem till oss! :)



Nu drabbades jag av ångest över allt som vi missat i våran renovering,
detaljer som vi borde ha tänkt på som nu i efterhand känns självklara men som vi inte hade en tanke på i byggandets stund.
Det är lätt att vara efterklok. Men och andra sidan så fanns det inte så mycket tid till att tänka när vi började rusta för fort skulle det gå! Det är ingenting att sura över så här i efterhand men lite (läs mycket) irriterande är det ju.
You live and you learn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0