Hemma i Sverige igen...

Hemma i vardagen igen, tillbaka i verkligheten.
Borta bra men hemma bäst men några dagar till i solen och värmen hade jag inte tackat nej till! Vi har haft en jätte trevlig och skön vecka.

Imorgon börjar jag jobba igen och jag hoppas att det kommer att gå bra.
Har ju som sagt fått foglossning och den verkar inte ge med sig. Vill verkligen jobba så mycket som möjligt innan det är dags att vara mamma ledig.
Det står inte på förens den dagen är här. På lördag har jag gått halva tiden av graviditeten, 20 veckor. Helt ofattbart!

Är numera jätte trött på eftermiddagarna och får sura uppstötningar.
Att sova middag är så skönt och så behövligt för att orka med resten av dagen så nu ska jag ta en stödvila. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0