Bröstpump och skallror.

Nu har jag klickat hem en Philips Avent Isis manuell bröstpump och några skallror. Allt va på rean så jag sparade några slantar. Är det någon som har/haft denna bröstpump? Bra eller dålig?


Jag vill så gärna ha en virkad filt till vagnen, virkade skallror och färg glada marackas till lillen men det får vi nog önska oss i present, nu är det färdig shoppat! Önskar att jag visste hur man stickar och virkar, det hade ju varit ett perfekt tidsfördriv nu! Men nej, jag har inte tålamod till sånt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa så sjukt skönt att få komma hem å vila nu :)

Oh de låter inte så kul, måste bli ganska segt efter ett tag å bara gå hemma..

Jag skulle ju egentligen fått gå hem i dec, men ja vägrade.. sa att ja klarar nog det här .. å de har väl vart precis på gränsen.. har ju ett ganska så tungt jobb så jävlar va ont ja har haft visa dagar.. men envis som en åsna så vägrade jag gå hem å gå på hp ! :P haha

Hade ja fått välja hade ja gärna jobbat 1-2 veckor till, men de går inte.. min kropp vägrar å jobbet skickar hem mej..

Men ska ändå bli skönt att få komma hem å vila nu :)

Hoppas lilleman inte vill gå över för mycket i tiden så ja slipper gå hemma å bara vänta :P



Desamma !:) Kraam!!

2010-12-30 @ 12:23:46
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Jossie - Gravid i v. 32

Ja jag vill också ha virkade filtar! Får nog ta o lära mig hur man gör, hehe :)

2010-12-30 @ 16:30:35
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Angelica - gravid i vecka 30

Jag har hört att avent pumpen är bra! :)

Vad fick du ge för den?:)

2010-12-31 @ 11:30:37
URL: http://angelicasdagbok.blogg.se/
Postat av: emilie b

den är säkert kanon bra, men inte handpumpen den är värdelös, köpte en medela elektirsk kanon bra!

2011-01-04 @ 11:09:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0