Dead woman walking...

Jisses va trött jag är idag!
Oftast brukar jag komma igång och bli pigg efter att ha varit vaken en halvtimme/timme men inte idag. Jag sneglar mot sängen titt som tätt och den ser så inbjudande ut. Skulle jag lägga mig så skulle jag kunna sova i flera dygn känns det som.

I eftermiddag ska jag på sista träffen med föräldrargruppen. Viktor jobbar och kan tyvärr inte följa med. Trist tycker både han och jag för det är den här träffen som är intressant. Träffen idag handlar mestadels om amning och första tiden efter förlossningen, BVC och öpnna förskolan kommer också för information.

Nej nu är det nog dags att byta ut morgonrocken till kläder.
Borde egentligen tvätta håret men orkar verkligen inte. Ett ypperligt tillfälle alltså till att testa mitt nya torrschampo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0