En spruta i ögat och förlossning på film...

Idag har det varit en intensiv dag (om man jämför med hur mina dagar normalt brukar vara,
dvs cool lugna!) .

Besöket hos ögonläkaren va jätte otäckt! Tårkanalerna skulle spolas och till det användes en spruta. Jag som är spruträdd fick ju såklart panik men lyckades bita ihop och uthärda ingreppet.
Till våren när lillgrabben blivit några månader ska jag operera ögonen för att få ordning på mina trånga tårkanaler.

Föräldrarutbildningen va mycket intressant men kändes samtidigt lite flamsig och oseriös.
Dessutom va det inga andra i våran egen ålder så hoppet om att träffa någon att hålla kontakten med slocknade. Tråkigt men sant. Hoppas på att det är fler yngre föräldrar på öppna förskolan istället.

Ni som har gått föräldrarutbildningen, anser ni att ni haft någon nytta av den?

Kommentarer
Postat av: Nanna

Nej haha

2010-12-02 @ 08:57:47
URL: http://familjenhanson.blogg.se/
Postat av: ♥ Elin - gravid v.34 ♥

Vi går FUB, har två gånger kvar, har gått fyra gånger. Den funkar väl, men inga jätteroliga personer som är med, men jag är där för min egen skull och se om man lär sig nåt =)



Ska ni träffas många gånger?

2010-12-02 @ 10:26:20
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0