Har haft en fartfylld dag, är numera en trött 'gravidosaurius'.

Hej på er!
Skrev i mitt förra inlägg att det skulle bli full fart hela dagen och det vart det också!
Förutom hundfrissan och barnmorskan vart det även julklappshandling. Är så gott som klar, har två julklappar kvar men dom går fort att fixa. Att vanka fram i trängseln, smidig som en michelingubbe, med resten av Uppsala va väl ingen hit. Svettens sprutade, fötterna och benen värkte, hormonerna rusade och jag vart trött bara av att se alla stressade människor!

Note to self - aldrig mer julshoppa höggravid!

Besöket hos barnmorskan gick jätte bra, inga konstigheter.
Magen mätte 32 cm och hjärtljudet låg på 145.

Nu är jag så trött, så trött! Återkommer imorgon med både bilder och text! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Johanna - Tvåbarnsmamma i kamp i kaoset

`Hehe kul att du skriver gravidosaurus, när jag var gravid var jag en Preggosaurus. :D

2010-12-22 @ 20:19:27
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0