Jag älskar karameller!

Ni får gärna kalla mig för tant men jag älskar karameller!
Oftast när jag är godis sugen så gnäller jag över att det inte finns några 'riktiga' karameller att köpa. Gissa om jag vart lycklig när vi var på Ikea tidigare i veckan och jag såg ett berg med karameller och godisremmar?! 

Polkapojkarna  har ett stånd med godis och kommer att stå där fram till jul. Jag kommer helt klart att göra minst ett besök till på Ikea innan jul, enbart för karamellernas skull. Ännu mer lycka kände jag när jag fick veta att dom har en webshop, oh my! 





Kommentarer
Postat av: ♥ Elin - gravid v.34 ♥

GUD så gott =) älskar också såna karameller!

2010-12-06 @ 07:33:18
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0