Jag vann!

Hej på er!

Nu är vi på plats hemma hos min mamma. Är så galet trött, kommer nog att somna när som helst.

Hur har ni det såhär kvällen innan jul? Stressigt?
Dom allra flesta man pratar med är stressade. För att inte tala om status uppdateringarna på Facebook, det är mest klagomål över denna julstress! Trist tycker jag då jag önskar att julen vore en helg för avkoppling med god mat tillsammans med nära och kära. Det är så snevridet, stress och köpmännens dag.

Jag köpte mig faktiskt en bingolott igår och tro det eller ej men jag har faktiskt vunnit! Vann dock 'bara' en ny lott till nyårs spelet. Det utlovas miljoner och flertalet bilar så det finns ju en gnutta hopp om att kamma hem en fin vinst!

Nu är det dags att avrunda för idag. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Kikar in för att önska dig en God Jul vännen!

Kramar från mig och lillan i magen ;)

2010-12-24 @ 10:55:42
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0