Senaste nytt till pyret.

Igår va vi ju iväg på en liten shoppingrunda och köpte en del till pyret.
Babyskydd, bärsele, kläder, madrass+bäddmadrass, sängkläder, filt, vagnmobil, skötväska och en badbalja fick följa med hem från shoppingrundan.





Vi beslutade oss, efter många om och men, för ett babyskydd från Brio, "Primo".
Den är beställd och kommer förhoppningsvis nästa vecka.



Babybjörns bärsele "Active" med dregglisar.



Två bodys från H&M, en klar röd och en hysteriskt knall gul! (färgerna syns dåligt)



Den här väskan har jag tänkt att ha som skötväska. Den kommer att matcha vagnen så bra!
Hoppas att den inte blir för mjuk. Passar den inte så finns en riktig skötväska från Brio som jag gillar.



Och som jag har letat efter en vagnmobil med Diinglisar! Igår hittade jag äntligen en.
Har även beställt en speldosa från Diinglis serien som kommer med posten nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka söta dinglisar :)

2010-12-03 @ 21:18:46
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Linda

Fin skötväska! Ångrar nu att jag köpte en riktig en, fungerar lika bra med en vanlig väska, och snyggare också för den delen! Den kommer ju bli fylld av grejer sen så den kommer bli jättebra tror jag, rätar ut sig lixom :)

2010-12-04 @ 08:39:17
URL: http://metrobloggen.se/buslinda
Postat av: ♥ Elin - gravid v.34 ♥

Jättefina saker! =) Baby Primo är jättebra, vi har en - 09 =)

2010-12-06 @ 07:26:52
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0