Numera behöver jag bara polera flinten.

Hårproblemet är nu löst. Jag har rakat av mig allt hår så nu behöver jag bara polera flinten på morgonen! Haha, nej då. Så tokig är jag inte men skulle inte bli förvånad om jag någon gång får för mig att göra det.

Har strosat omkring i Gränby en stund med Sandra på eftermiddagen.
Köpte en feber termometer och en till nappflaska till pyret.

Har ni också hört eller läst att man ska undvika örontermometer första året?




Och till mig själv köpte jag en foundation och en toning till håret.
Imorse när jag såg mig själv i spegeln så ledsnade jag på att se ett blekt och rödfläckigt ansikte, tänkte att det måste finnas någon bra produkt jag kan använda för att jämna ut hudtonen men som inte är för tjock och "kakig". Är inget fan av foundations och puder egentligen men den jag köpte idag är så tunn och lagomt täckande.



Foundation från Max Factor. Ett plus är priset, 175 kronor på Kicks.
Toningen köpte jag hos frissan och den är 'guld brun'.

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Oh, det har jag inte hört! Vad är det för speciell anledning? Måste kollas upp, jag som hade tänkt att köpa en sådan där man bara trycker på den gång i örat!

2010-12-11 @ 10:56:54
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Malin

Det hade jag inte hört, tar hörseln skada?

Jag resornerar alltid att det som går att köpa på babybutikerna är inte farligt, det är ju endå testat och skulle det vara skadligt skulle dom inte sälja det till barn. :)

2010-12-11 @ 12:46:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0