Välkommen vecka 36!

Ännu en vecka har paserat. Det är skrämmande hur fort veckorna går!
Snart är han här, våran lillgrabb ♥



Just idag önskar jag att han kommer tidigare, gärna nu nu nu!
Känner mig stor och otymplig, har tungt att andas och svettas även när jag sitter helt stilla. Är varm som en kamin! Tanken på att lägga mig i en snödriva har slagit mig tusentals gånger, väldigt lockande men kanske inte så smart? Svullnaden i benen gör att jag har ont i vristerna och jag ser förmodligen rätt så rolig ut när jag vankar/haltar fram! Upptäckte precis att mina fotknölar knappt är synliga längre...

Vi ska strax iväg på middag hemma hos svärmor. Dags att byta mysbrallorna mot leggings och måla på ett lager mascara. Helst av allt vill jag ligga kvar i soffan resterande vakna timmar.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så fin mage du har!! :)

2010-12-22 @ 20:54:35
URL: http://angelicasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0