Carpe diem!

Hej på er!

Hur mår ni sötnosar?
Här är det kaotiskt och väldigt stressigt!
Ingenting går som planerat när det gäller huset. Men vi kämpar på, still standing strong.

Apropå strong...
våran hantverkare var nära att stryka med igår men han hänger fortfarande med.
Det är först idag jag fattat hur nära döden han var, vilken otrolig tur att jag kom igår
och inte en minut senare!
I ambulansen, påväg till sjukhuset, så var han nära att somna in men som tur var så lyckades ambulanspersonalen återuppliva honom!
Tänk om det hade hänt under tiden jag väntade på ambulansen eller när ingen var där?
Hemska tanke!

Ta hand om varandra och uppskatta det du har. Lev i nuet, fånga dagen, passa på och njut!
Livet kan vända så snabbt, utan minsta lilla förvarning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0