Gräsänka veckan ut...


Snacka om att det är skillnad på bil och bil!
Har fått skit Skodan utbytt så nu brummar jag omkring i en underbar Subaru. Love it!

Hela veckan lång är jag ensam hemma,
Viktor jobbar i Danmark även denna vecka. Hate it!

Jag har lånat hem ett gäng filmer från jobbet, bland annat "The gray man".
Det gäller att passa på att se rysare och skräckisar nu när Viktor inte är hemma.

Nu ska jag duka upp soffbordet med diverse smaskiga onyttigheter och
sen ha film mys med mig själv. Buuu!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Haha är Viktor också kärring när det gäller rysare. Martin me =)



Hur ofta är han i Danmark egentligen??



Hoppas allt är bra annars. Kram

2010-02-01 @ 17:42:03
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Nanna

Absolut men då lär vi skynda oss på =)

2010-02-02 @ 09:20:59
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0