Ikeaprylar får sig en makeover!

Tidigare idag så gjorde jag en tripp till Ikea och handlade lite smått och gott.
Nu på kvällskvisten har jag grundmålat ett av mina köp på Ikea,
nio stycken tavelramar.



Jag älskar vitt men dessa ramar ska faktiskt inte vara vita, hör och häpna!
Kan ni gissa vilken färg dom ska bli?

Nu ska jag fortsätta att grundmåla, den här gången är det sex stycken konsoller som ska få färg. Funderar på att provmåla en med grundfärg först och se hur resultatet blir.
Konsollerna har många vinklar och jag är rädd för att det är svårt att måla dom snyggt,
vill inte ha fula rinningar och ett ojämt resultat.
Det kanske är bättre att använda sig utav sprayfärg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0