Jag fick ett samtal från tv3

Jag gick omkring inne på Ica och raffsade åt mig det jag skulle ha handlat.
Mobilen ringer och det var okänt nummer.

Gissa om jag vart förvånad när tjejen presenterade sig och talade om att hon jobbade på tv3 ?!

Vad vill tv3 mig tänker ni.
Så tänkte jag också innan hon berättade att jag vunnit biljetter till en tv inspelning.
För ett tag sen klickade jag i tristess in på tv3´s hemsida och såg att man kunde tävla om biljetter för just tv inspelningar. I brist på annat så deltog jag i tävlingen och har sen dess inte tänkt något mer på det.
Tadaaa, jag vann 10 stycken biljetter till inspelningen av "Stjärnkockarna"!
(ett matprogram med kändisar som tävlar i lag tillsammans med en vän eller familjemedlem i just matlagning. De bedöms sen av en jury bestående av professionella personer inom kockbranschen.)

Vill ju hellre gå på inspelningen till Singing Bee eller något annat musikprogram men den möjligheten finns inte så jag får snällt nöja mig med dessa biljetter.

Även jag kan ha tur ibland, uppenbarligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0