Min stora storpudel valp!

Häromdagen laddade jag upp ett foto på mig och Elsa.
Elsa var knappt åtta veckor gammal på det fotot och när jag såg det så kände jag knappt igen henne. Har hon verkligen varit så liten?!

  


Jag försökte nyss att knäppa nya kort på oss två men det gick inge vidare.
Men ni ser i allafall på ett ungefär hur stor hon är nu jämfört med på bilden ovan.
Idag är Elsa cirka åtta månader.

 

Osminkad och trött matte.
Ofrisserad och långhårig vovve med en påsklämma i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Wee, vad stor hon ær, det syns værkligen... jag skanar er!

kram

2010-02-02 @ 14:11:14
Postat av: Mammut

Guud så söööt vovve! :) Jag hade en vit storpudel förut! Dem är verkligen underbara!!! ;) Vart har du köpt henne? Mvh/Emma

2011-03-14 @ 12:40:58
URL: http://mammut.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0