En vecka med frihet!

Att kliva upp 04.45, efter knappt fyra timmars sömn borde vara förbjudet!
Nåja, nu har jag varit vaken i över en timme och känner mig hyffsat pigg.

Funderar på att åka till Ica direkt när dom öppnar för att storhandla. Tantvarning kanske?
Om inte tantvarning så jävligt osmart att storhandla när man är karlfri,
jag orkar inte kånka på alla kassar! Många kassar blir det...

Viktor ska jobba i Danmark i veckan så jag har bilen hemma, helt för mig själv!
Jag njuter! Saknar verkligen friheten med egen bil, saknar min räser Volvo.

Nej mina vänner, nu ska jag planera min dag och sen bege mig ut på promenad med Elsa.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0