I två år har den vackra plåtbiten prytt mitt finger.

För två år sedan förlovade vi oss, på Starbucks i Bangkok,
i väntan på att få åka hem till Sverige efter fyra fantastiska veckor i Asien!




Kan inte riktigt förstå att det är två år sedan, det känns som nyss, men ändå inte. 
När jag tänker på tiden vi har haft tillsammans så har den gått otroligt fort men
ändå så känns det som att vi har hängt ihop i mer än tre år.
Tänker jag på framtiden så pirrar det i mig men jag kan ibland känna ångest
över att tiden går så fort och att man inte kan ta någonting för givet.
Vem vet om vad som händer imorgon?

Jag försöker att leva i nuet och ta vara på den tid vi faktiskt har tillsammans.
Hur som helst, jag är glad att jag har hittat min drömprins!


Gili Trawangan 2008.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0