När hjärtat bromsar ett beslut...

Idag är jag ledig, underbart och välbehövligt kan jag lova!
Efter en mer eller mindre kaotisk förmiddag är jag nu på hugget och 
är håller på med storstädning, till tonerna av Aqua, Black Eyed Peas och Queen.
Fin blandning...

Funderar fram och tillbaka, ska jag låta katterna bli utekatter?
Om det inte vore för vägen (där dom kör som dårar!) så skulle jag givetvis ha 
släppt ut dom från dag ett. Men å andra sidan, jag tror på ödet.
Är det meningen att någonting ska hända katterna så spelar det ingen roll om dom
är inomhus eller inte, det kommer att hända i allafall.
Jag tror att det redan är bestämt när våran tid här på jorden ska upphöra.

Saken är den att det blir enormt med katthår inomhus och jag känner av min
allergi allt mer för var dag som går.
Tror bestämt att det får bli ett besök på Arken Zoo senare i eftermiddag och 
inhandla halsband och en kattlucka.


Grabbarna när dom var små ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0