Tänk att det vart lite shopping idag också...

Idag har jag jobbat på stan här i Uppsala. Andra arbetstillfället på nya jobbet and i love it!
Trivs verkligen super bra. Önskar och hoppas på att få många timmar där.

Kom hem med två påsar fyllda med diverse godingar.
Ett varsit par textilskor till mig och Viktor (ett par Vagabond till mig och Fred Perry till Viktor),
två linnen, ett par byxor, ett par leggings och en kofta.
Det är farligt att ha lång lunch när man jobbar på stan, man hinner med att shoppa
på tok för mycket!

Imorgon är jag ledig så då ska jag unna mig en lagomt lång sovmorgon till att börja med.
Givetvis önskar jag bra väder. Har en hel del trädgårdsarbete som ska fixas så ge mig bra väder tack!

Nu ska jag fixa lite thaimat och dagen får avslutas med en långpromenad.
Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0