Ska bloggen gå i graven?

Två veckor sen sist jag skrev här i bloggen. Vart tar dagarna vägen?!
Har funderat på att lägga ner bloggen, jag har ju ingenting roligt att skriva om.
Jag jobbar mest hela tiden (vilket ni säkert listat ut på min dåliga blogguppdatering),
när jag inte jobbar så pysslar jag hemma i huset, tar hand om djuren och
alla vardagssysslor som ska göras.

Även fast jag inte har uppdaterat flitigt sista veckorna så har jag i alla fall hyfsat med läsare.
Vad vill ni läsa om här i min blogg? Är det något jag borde skriva mer, eller kanske mindre om?
Alltid roligt med inspiration, ris och ros!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heminredning =)

2010-05-12 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0