Pelargoner i konservburkar.

Vart tog sommarvädret vägen?
Igår var det sol och nästan 30 grader varmt, lovely!
Jag tog nästan förgivet att det skulle vara fint väder idag. Men,
man ska väl aldrig ta någonting för givet här i livet.
Vart riktigt besviken när jag kollade ut genom fönstret imorse och
såg en grå himmel och inte en blå!

Idag blir det en "fixa huset dag".
Helst vill jag åka till Vallentuna och hälsa på Nanna och Martin och deras småttingar
men krutet måste läggas på huset vart jag påmind om.
Dagen har nyss börjat så jag har några timmar på mig att övertala karln om att vi ska åka.



Pelargoner i en ljuvlig, knallig cerise färg med konservburkar som krukor.
Tjusigt va?!


Kommentarer
Postat av: LINDA

Ja men visst är det sjukt snyggt! Hade konservburkar ifönstrerna i julas, med enris i! :)

2010-05-16 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0