En weekend i Köpenhamn.

Efter att ha blivit "kidnappad" av Viktor så är jag nu tillbaka i vardagen igen.

I lördags morse åkte vi ut till Arlanda och jag hade inte en aning om vart vi skulle åka.
När det var dax för boarding så fick jag veta att vi skulle spendera helgen i Köpenhamn.
Min Viktor, han kan han! ♥

Vi har haft en super mysig helg!
Uppskattar resor så otroligt mycket, även om det bara är en timmes flyg härifrån och över en helg. Man behöver miljöombyte, behöver komma ifrån vardagen och alla måsten som finns runtikring oss. Man måste prioritera att ha kvalitétstid med varandra.

Vi bodde på ett jätte fint hotell mitt i centrala Köpenhamn och
fick massor med inspiration till huset och trädgården.

Vi är ju som vanligt odugliga på att föreviga våra resor med bilder, tyvärr,
men några bilder vart det och här är dom:

  
 



  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0