Make my dream come true, please?

Tittar ut genom fönstret och ser snöflingorna yra omkring. Det är grått och kallt. Jag har ingen lust att gå ut idag. Jag har nog aldrig längtat efter en resa så mycket som jag gör nu! Drömde inatt att jag och min syster åkte till Afrika. Jag tog hand om sjuka barn och syrran gav sig ut på savannen bland alla djur, vad annars?

Om jag fritt fick önska så skulle jag åka till Sri Lanka innan det blir "sönder turistat".
Resmålet passar mig ypperligt då det är så mycket mer än bara sol och bad på vackra stränder. Man kan till exempel ägna sig åt mängder med vattensporter såsom dykning, vindsurfing, kitesurfing, rafting, vattenskidor, vattenskoter och wakeboard.
Att upptäcka tempel, grottor, ruiner och berg är också ett alternativ. För den som är naturintresserad som jag finns regnskog och laguner att skåda. Djurlivet är rikt och maten verkar kanon!



Att vandra på teplantagerna ska vara en upplevelse i sig säger dom som testat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0