Recept sökes!

Jisses va sugen jag är på tekakor och färskpressad apelsinjuice!
Är det någon som har recept på tekakor eller något annat smarrigt bröd?
Det finns ju massor med recept om man googlar men jag föredrar att få recept som redan är beprövade.



Jag har fått ett starkt sug efter att baka, laga mat och pyssla.
Antar att jag kommit in i perioden då man vill "boa" inför bebisens ankomst.
Önskar att vi hade en extra frys, våran frys som vi har nu är på tok för liten!
Att ladda upp med mat och hembakt inför lillens ankomst känns som en klok idé då jag räknar med att vara trött första tiden och dom lugna stunderna man får vill jag nog hellre ha till någonting annat än matlagning. Olika grytor, pannkakor, köttbullar och köttfärssås är ju sånt som är toppen att ha i frysen! Vad mer kan laga och frysa? Idétorka! Kom gärna med tips.

Kommentarer
Postat av: Elin - gravid v.33

Jag har ett jättebra recept på tekakor som jag har använt mig av flera gånger: http://www.receptcentralen.se/brod-och-bak/tekakor/



Dom blir supergoa'! :D



Lycka till

2010-11-25 @ 09:45:54
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hon kommer få ett eget rum där vi just nu har spjälsäng, skötbord, kläder med mera. Men sen har jag även köpt en babykorg som vi ska ha i vårat sovrum första tiden. Blev för trångt med spjälsängen där inne!



Är mer nervös för tiden efter än för själva förlossningen faktiskt :) Har varit väldigt nervös inför förlossningen men fått bra hjälp så det har släppt lite nu!



Kram på dig!

2010-11-25 @ 10:13:29
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0