Den röda älgen med nosring...

God dagens!
Det här börjar bli en riktig pyssel blogg. Eftersom att mina dagar oftast består av pysslande så blir blir det ju så. Ni får gärna tycka till om det jag gör och komma med förslag och idéer.

Rastlös som jag är så kunde jag inte låta bli att skaffa mig någonting nytt att pyssla med om dagarna. Nästa projekt på tur är en gungälg. Den är så ful att den blir fin och samtidigt lite cool!


Har inte riktigt bestämt mig för vilka färger den ska få. Förslag någon?

Det är lite mer jobb med det här projektet än mina tidigare. Den ska slipas, vilket kommer att ta en evighet. Det bästa vore om jag kunde få tag i en liten och smidig slipmaskin. När det gäller målningen så är jag rädd för att jag inte kommer att lyckas något vidare, det är mycket krussiduller och trångt på vissa ställen. Stor risk för rinningar.

Jag tänker inte stressa med det här projektet, hellre lägger jag ner lite mer tid på det och får ett bra resultat än att snabbt få ett halvdant resultat.
Har ju lite tid på mig, idag är det tre månader kvar till BF ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför inte svart...hihi=)...

nej då men kanske grön älg och så resten svart..=) Kram

2010-10-22 @ 19:04:32
URL: http://annakaunitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0