Det gjorde min dag!



Ååå va glad jag vart imorse när jag strosade omkring på Ica och upptäckte att dom har börjat sälja både gifflarna och Zeunerts julmust! Hela dagen har jag längtat efter att få möla i mig men nu är jag inte ett dugg sugen! Mår illa och är jätte trött, orkar knappt hålla mig vaken. Visst har jag varit trött tidigare men nu är det extremt, förlamande trötthet. Igår somnade jag sittandes på toa...
jo det är sant!

Ska ta en promenad med vovven och hoppas att frisk luft gör mig piggare, annars får det bli en power nap. Har ni något tips på hur man kan bli lite piggare?


Kommentarer
Postat av: emelie

ååå gud va gott,är så sjukt sugen på julmust jag oxå =)

2010-10-27 @ 19:56:25
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0