Feeling harmony? No way! Snart spränger jag huset!

Fy fasen va arg och irriterad jag blir!
Inte är det väl meningen att man ska behöva torka upp tiotals liter vatten från golvet efter varje tvättmaskin man kört?! Fyyy vad jag hatar att ha det halv dant!

Det här med gamla hus är ju charmigt på sitt vis men just nu skulle jag kunna spränga skiten i luften! Andas in, andas uuut...





Uppdatering 23.55.

I över två timmar har jag varit nere i källaren och skurat ännu mer vatten, närmare bestämt cirka 70 liter! Tur att jag är ensam hemma för oj oj så arg jag var, tungan är nog svart av alla svordomar.
Tidigare idag var det stopp i avloppet som orsakade översvämningen, allt vatten rann inte ut på golvet. Den här gången var det betydligt mycket mer vatten och det är ju inte så konstigt när det ser ut såhär:


Rör helvete har ju lossnat!

 

Före och efter. Det syns dåligt på bilderna men det var mycket vatten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men shit, är det inte stor chans för vattenskador?

2010-10-20 @ 08:34:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0