Gör ett tapert försök för att se lite fräschare ut!

Så gott som varenda gång jag träffar folk så får jag höra att jag ser sjuk och trött ut.
Jag är sjuk och förjävligt trött så det vore ju konstigt om jag såg pigg och fräsch ut?

Nu är jag så less på att känna mig blek och ful, less på att höra folk påpeka det! 
Imorgon ska vi ju till huvudstaden så man lär ju fräscha till sig så gott det går.
För att det ska kännas en smula bättre så har jag lagt en ansikts mask och ska plocka ögonbrynen samt fixa naglarna. Har ni några knep på hur man kan se lite piggare ut?



Jag använder just nu en rengörande scrub och ansiktsmask från Lumene.
Rekomenderar deras produkter starkt! Ett plus är prislappen, inte alltför dyrt.



Skrev i ett tidigare inlägg att jag inte vill lägga upp bilder på mig själv när jag ser så trött och risig ut men här är jag ju gömd bakom en mask så den här bilden bjussar jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0