Gravid i sjunde månaden, lyfter nästan ett ton!

Efter en brakfrukost bestående av nygräddade baguetter, färsk pressad juice och goda pålägg så vart jag fylld med energi och ork. Följde med sambon ut på ärenden - inhandling av byggmaterial och en vända till återvinningen med några säckar skräp.

Jag har burit 33 gips skivor á 28 kilo styck = 924 kilo,
nästan ett ton!
Undrar vad barnmorskan skulle säga om hon fick reda på det? Inte helt otippat så gav det konsekvenser, nu har jag ont i fogarna och har sammandragningar.
Träningvärken är ju given, skakar redan som ett asplöv i armarna. Resten av dagen blir det vila!



Kommentarer
Postat av: Nanna

Akta så du inte föder för tidigt! =)

2010-10-25 @ 17:12:45
URL: http://familjenhanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0