Magbilder.

Idag gick jag in i vecka 25. Helt otroligt, veckorna går så fort!
Dagen till ära så delar jag med mig av en pinfärsk bild på mig själv, knäppt för 30 minuter sedan. Är trött och ofixad men va tusan, det bjuder jag på!



Jag gnäller ju lite då och då om att magen inte växer just någonting.
Hittade en bild som är knäppt i början av graviditeten, i vecka 8 ungefär. Tog på mig samma byxor som då, det gick preciiis, och tog ett nytt kort idag. Jämför man magen då och nu så har den ju vuxit i alla fall. Oh my...
(klicka för att se bilderna i större format)

 


Kommentarer
Postat av: Carolina - Olina

Åh! Jag blir alldeles till mig Priman! Jag börjar nästan fundera om min längtan efter erat barn är sjukligt xD Jag är så otroligt lycklig för dig, ingen förtjänar det mer. Ingen. Jag känner mig så otroligt korkad att jag inte har tagit mig tiden att besökt dig under alla dessa år, verkligen, men du ska veta att jag tänker på dig väldigt ofta och vill att du ska vara lycklig. Jag vet att det finns en liten kille som kommer att göra dig dödslycklig och han vill jag träffa. Och Viktor också förstås, framförallt dig, men gud vad jag längtar efter att få kolla på den lilla filuren :)



Sköt om dig nu tills vi hörs nästa gång smulan <3

2010-10-03 @ 11:40:10
URL: http://olina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0