Skötbädd sökes!

Är det någon som vet vart man kan köpa en fin skötbädd?!

Har kikat på dom vanligaste butikerna så som Ikea, Barnens hus och Babyland men hittar ingen som jag gillar. Kikade även på nätet men det är likadant där, inget jag gillar. Vill ha en stilren, helst enfärgad, gärna i limegrönt men svart eller vit går också bra. Ska jag få en exakt som jag vill ha den så lär jag nog be någon att sy en åt mig...


Funderar på en sån här om jag inte hittar någonting bättre
men den är tillfälligt slut i lager.

Kommentarer
Postat av: emilie blomkvist

http://www.littlekidscorner.se/sv/category/134/Skotbaddar



titta där

2010-10-05 @ 22:02:00
Postat av: Linda

satsa på fina överdrag i stället! plasten är nog ganska kall att ligga på :)Eller var det i tyg kanske? :)

2010-10-06 @ 08:49:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0