Spa weekend i vackra Tällberg.

I helgen kommer jag och min älskling att befinna oss i Tällberg
för en weekend på ett SPA hotell med tre rätters middag.
Det är min kära svärfar som fixat denna underbara tripp till oss i
födelsedags present. Ovärdeligt och så uppskattat!
Vi åker i eftermiddag och första stoppet blir i Storvik där vi ska spendera
natten för att imorgon brumma vidare till Tällberg.

Vi har bokat en varsin behandling tills på lördag eftermiddag.
Viktor ska göra en ansiktsbehandling som är speciellt framtagen för att passa mäns hud och jag ska njuta av en avslappnande ansiktskur
med fokus på massage (inkl. ansiktsrengöring, mild peeling och återfuktande mask samt ansikts-, fot-, hand- och hårbottenmassage). Ryser och njuter bara av tanken!
Älskar massage och beröring! Funderar på att lägga till några kronor och 
unna mig en gravidmassage också.



I helgen blir det en så kallad "blogg torka" här för jag ska bara njuta av ledigheten, massagen, bubbelpoolen, maten, naturen och 
trevligt sällskap såklart! ♥ Vi är så värda det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0