Tips från en torris till en annan!

Häromdagen rekomenderade jag en badbomb.
Idag har jag testat duschcreme "Butterball" från samma serie och kan starkt rekomendera den , helt underbar!



Unnade mig duschcremen och en uppmjukande pimpsten som man bryter loss till bitar i lämplig storlek. Stenen är till fötterna, den skrubbar och återupplivar trötta fötter. Fick testa en liten bit i butiken, på handen, och jisses så mjuk och skön jag vart! Även denna produkt rekomenderas!

Fick även med mig en provbit på en av deras tvålar. Jag älskar deras produkter, skulle kunna handla ihjäl mig Perfekt butik att gå till när det är dags att handla julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0