Mascara - budget eller lyx?

Jag gjorde nyss en fruktansvärd upptäckt - jag har ingen mascara!
Mina två förra mascaror slängde jag för cirka två veckor sen och har inte orkat eller tänkt på att skaffa en ny. Det säger ju en hel del om hur trött och omotiverad jag är, sminkar mig aldrig numera.
Tidigare har jag alltid köpt dyra märkes mascaror (Dior, Lancome, Helena Rubinstein, YSL - jag har testat dom flesta) men det senaste året har jag insett att budget varianterna från L´oreal och Max factor duger minst lika bra! Dom torkar dessutom inte lika snabbt. Sikken tur att Ica numera säljer smink. Jag får helt enkelt åka dit och köpa mig en ny mascara. Funderar på vilken jag ska ta den här gången - Max factor eller L´oreal?
Vilken mascara använder du? Kom gärna med tips på bra såna, budget som lyx.



































Kommentarer
Postat av: Anonym

max factor false lash effect är typ tidernas bästa. Lite jobb innan man kommer in i de men fransarna blir guddomliga :D

2010-10-29 @ 12:52:43
Postat av: Linda

Använder Lancome´s! jättebra!!

2010-10-29 @ 13:07:18
URL: http://metrobloggen.se/buslinda

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0