Vilken sko ska man ha i vinter?

Det börjar bli dags att investera i ett par bättre skor till vintern men jag vet inte vilken typ av sko jag vill ha. Eller jo, jag vet flera stycken men ska bara köpa ett par. Det är svårt att hitta en sko som är både snygg och någorlunda varm. Förra året köpte jag ett par rejäla goretex kängor som jag kan ha när det är riktigt kallt eller vid utomhus aktiviteter. 

Ska jag satsa på ett par snörkängor?



Eller kanske ett par boots?



Gillar jodphurs också, vad tror ni om det?











Dessa godingar från Clarks har jag velat ha sen i höstas då jag inlevererade dem i butiken jag jobbar i. Lutar åt att det blir dom i alla fall med en varm fårskinns sula i. Tror dock att det blir svårt att få tag i rätt storlek då jag vet att den här modellen har varit jätte populär och sålt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0