Tjejen som inte kan säga nej...

...det är jag det!
Tidigare idag bestämde jag mig för att vara ledig imorgon men så ringde butikschefen från Nilson i Gränby och behövde personal för morgondagen.
Jag kunde inte säga nej... Ska iofs bli roligt att jobba i en annan butik, har inte jobbat där tidigare. Det är ju bara bra att få in en fot på så många butiker som möjligt, större chans att få jobb när det är dax att jobba efter mammaledigheten.

Ikväll är jag och djuren ensamma hemma. Viktor jobbar kväll/natt hela veckan.
Usch, jag tycker verkligen inte om att vara ensam i huset! Och nu när det blir mörkt på kvällarna känns det ännu läskigare! Det är kolsvart utanför.

Nu ska jag göra min dagliga portion fruktsallad, poppa popcorn, tända ljus och sen mysa ner mig i soffan med vovven. Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0