Fredag.

Hejsan!

Här hemma har det varit action sen 08.00 imorse. Eller nja, jag och Viggo hade morgon mys fram tills klockan va 09.30. Men nu är vi i full action - Viggo ligger på golvet och sprattlar, jag städar. Lill V har blivit så duktig när det gäller att ligga ensam på golvet. Förut kunde han knappt ligga ensam men nu går det jätte bra så länge han får kolla på sin babymobil med insekterna eller en lampa. Babygymet är ingen hit tycker han.

I eftermiddag ska vi till BVC för att väga och mäta. Som alltid ska det bli spännande att se hur mycket han vuxit. Nähä, nu har lill V tröttnat på att ligga på golvet. Det är nog matdags för honom. Och apropå mat, idag ska jag äta torsk, potatis och vitsås till lunch, mums! Stor V gillar inte fisk så jag får passa på att äta det när han jobbar. Intressant att veta va? Haha, antagligen inte!

Återkommer ikväll med dagens längd och vikt. Solong!


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Jadu, tips för att få en nöjd bebis vet jag faktiskt inte :/ Antar att vissa bebisar är mer nöjda än andra :/ Hoppas din Viggo snart blir mer nöjd :) Brukar ju bli en vändning vid 3 månader (väldigt ofta), då dom helt plötsligt är nöjd i stort sett hela tiden och bara ler och jollrar och har sig :) Även dom som haft kolik, brukar ju det oftast avta vid 3mån...

2011-04-01 @ 12:38:56
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: frida

Dom e lite lika våra små pojkar på sättet..

Noel har oxå börjat tycka de är ok att ligga själv på golvet bara han får ha sin insektsmobil.

Baby gymmet funkar inte så bra här heller. .tror inte riktigt han fattar grejen där än haha :P

2011-04-03 @ 00:32:57
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0