Helgen är förbi.

Hej på er!
Slinker in lite snabbt för att tala om hur det gick igår på barnakuten.

Viggo har ett envist virus som kan ta flera veckor att bli av med. Anledningen till att han kräks konstant beror troligtvis på att han har så mycket slem som irriterar i halsen och som han försöker att bli av med. Ingen större fara med gossen alltså men nog så jobbigt ändå!

Om jag får tid och möjlighet senare ikväll så lägger jag in några bilder från helgen. Om inte annat så återkommer jag imorgon. Solong!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Men usch då, stackars lilla vännen. Hoppas han mår bättre snart!!



Kramar

2011-04-10 @ 19:31:19
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0