Onsdag men inget babysim.

Idag är Viggo betydligt mycket piggare och feberfri, skönt! För säkerhets skull så skippar vi babysimmet idag. Det är bättre att han får kurera sig ordentligt än att riskera att det ska ta om igen. Nu får det vara nog med sjukdomar!

Ja som ni kanske ser så försöker jag piffa till bloggens design. Jag gjorde en fin header men får inte till storleken på den, orginalet är på tok för stort och nu lyckades jag minska ner den (dock lite för liten) men får den inte centrerad. Jag blir tokig!

Nu är Lill V vaken så jag har inte tid eller lust att försöka knäcka den nöten just nu. Någon som vet hur man gör? Nåja, det får vara så till dess att jag eller Stor V får tid att rätta till det.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0