Tisdag. Eller?

Hej hopp!
Håller knappt koll på dagarna sen Viggo föddes och ännu värre vart det nu med all påskledighet!

Idag är en sån dag då jag inte får någonting gjort - motivationen är som bortblåst! Dessutom är Viggo väldigt mammig och klängig. Han kan bara sova om jag ligger bredvid honom. Så idag har vi en mysdag och struntar i alla måsten och krav! Det enda jag har inplanerat idag är en promenad med vagnen lite senare i eftermiddag och dammsugning ikväll.

Undrar vad man ska äta idag då? Usch, ingen inspiration eller motivation på den fronten heller! Måste storhandla någon dag i veckan, jag skjutit på det i flera veckor så nu är det bara hårdbröd och godis kvar i skafferiet... Dagar som dessa önskar jag att det räckte med att svälja ett piller som mättar och vips! så fick man i sig all näring man behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0