Onsdag, babysim dagen.

Idag har jag en bättre dag, tempen har sjunkit och jag har mer ork. Hostan dröjer sig kvar, jag har nog hostat sönder mig snart.

Viggo är en liten solstråle idag. Han charmade sin pappa rejält imorse med stora leenden och lite "snack". Resten av dagen har varit minst lika ljuvlig! Viggo har inte gråtit en enda gång, han "snackar", flinar och hänger med i det som händer runt omkring. Han somnade utan några problem och sov en halvtimme. Jag passade på att ta en dusch (en stressig sådan med öppen dörr för att kunna höra om han vaknade), jippie! Det har väl aldrig inträffat förr, att jag får chansen att duscha när vi är ensamma hemma.

Nu ligger Lill V i sitt gym, han verkar nöjd. Vi ska strax börja göra oss redo för babysim. Hoppas att Viggo uppskattar badet mer idag än förra veckan. Solong!


Kommentarer
Postat av: elin - mamma till my. ♥

Sötnos han är! Hoppas ni får en mysig stund på babysimmet.

2011-04-06 @ 15:24:29
URL: http://bebis2011.bloggplatsen.se
Postat av: Malin & Prinsessan

Hihi, vad söt du är som tänker på mig då! Ska ner och kika på fredag, hoppas de är lika snygga IRL ;)



Hoppas ni hade det mysigt på babysimmet!!

Kram kram

2011-04-06 @ 16:11:51
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: mormor

Mormors goplutt :) Längtar som en tok

2011-04-07 @ 10:58:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0