Egentid = barnmats shopping.

Efter att Viggo somnat för natten brummade jag iväg till affären för att hämta mitt paket som kommit (och det uppfyllde mina förväntingar men kunde varit strået vassare. Mer om det senare i veckan). Jag skulle även handla ett paket blöjor men det vart ju såklart lite mer än så...

Blöjor, våtservetter, gröt och mat till Viggo. Extrapris på Viggos favvomat, grönsaksgryta med bönor från Ellas Kitchen, 5 kronor styck. Lika bra att bunkra upp, haha!

Till mig själv köpte jag vattenmelon, persikor och en limpistol. Nu ska det mumsas frukt och pysslas! Börjar redan nu ikväll. Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Vilken trevlig blogg du har! Jättefina bilder :)



Sv: Vi letar efter hus i södra Uppsala (Kåbo, Norby, Sunnersta, "landet"). Min sambo ska arbeta på Akademiska och jag ska plugga på SLU så vi ville ha relativt nära dit. Vart i Uppsala finns ni?



Ha det så bra! :)

2011-08-17 @ 09:54:43
URL: http://lillalois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0